W tym tygodniu rozmawialiśmy na temat dzikich zwierzą, tych mieszkających w lesie polskim, w klimacie ciepłym np. Afryce oraz w ogrodach zoologicznych.
Uczyliśmy się kodować i dekodować informacje z wykorzystaniem klocków. Podane zwierzęta miały przyporządkowane kolory klocków. Należało ułożyć klocki w podanej kolejności o odczytać, jakie zwierzęta po sobie występują. Była to również okazja do nauki współdziałania w grupie.
Nie zabrakło nam ćwiczeń z książką: doskonalących koordynacją wzrokowo-ruchową, przeliczanie oraz sprawność manualną.
Bawiliśmy się w zabawy ruchowo-naśladowcze oraz dźwięko-naśladowcze. Rozpoznawaliśmy zwierzęta po odgłosach wydawanych przez nie – było to jedno z trudniejszych zadań.
Graliśmy w gry tematyczne i wykonaliśmy barwne papugi z wykorzystaniem mięciutkich piórek.
